Psycholog

Godziny pracy psychologa szkolnego

 Magdaleny Pietruszki-Pandey
w roku szkolnym 2024/2025 (sala nr 2)

 

Miesiąc

Dni i godziny

Wrzesień
Październik
 Listopad
 Grudzień
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec

 

Środy, piątki:

12.15-15.45

 

Czwartki:

7.30-11.30

Styczeń

Wtorki, środy:

12.15-15.45

Czwartki:

7.30-11.30

 

Terminy konsultacji dodatkowych dla rodziców uczniów:

7 listopada 2024, 23 stycznia 2025, 10 kwietnia 2025, 5 czerwca 2025

Godziny: 17-18

Możliwy jest także kontakt mailowy z psychologiem:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub przez e-dziennik.

 

Serdecznie zapraszam wszystkich do współpracy, chętnie służę radą i pomocą J

Magdalena Pietruszka-Pandey
psycholog szkolna

 

PLAN PRACY PSYCHOLOGA SZKOLNEGO W PIERWSZEJ SPOŁECZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ

NA ROK SZKOLNY 2024/25

 

Do zadań psychologa szkolnego należy w szczególności:

1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły;

2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły;

3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;

4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;

5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;

6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;

7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;

8) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w:

a) rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły,

b) udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w sytuacjach kryzysowych związanych ze szkołą czy też środowiskiem wychowawczym uczniów.

 

Powyższe zadania realizowane są m.in.: w postaci zajęć indywidualnych i grupowych z uczniami, wychowawcami i nauczycielami, rodzicami zgodnie z wytycznymi prawa oświatowego oraz standardami pracy psychologa.

 

O nas